ایک کتاب میں لکھا ہے کہ حضرت امام مہدی دو یا تین سال بعد ظاہر ہوجایں گے؟
واضح ہوکہ ظہور امام مہدی ایک ایسامسلم امر ہے، جس کی وضاحت احادیث مبارکہ میں بخوبی موجود ہے، اس ظہور اور وقوع سے پہلے اور بعد میں بھی بڑی بڑی علامات بیان کی گئی ہیں، مگر ان علامات کے ظہور اور وقوع کے لئے خاص سال اور مہینے کی تعیین نہیں کی گئی ، بلکہ مطلقاً قرب قیامت بیان کیا گیا ہے، کسی شخص کا یہ دعویٰ کرنا کہ اتنے سال اور اتنے مہینے فلاں علامت کے ظہور میں رہ گئے ہیں، بلاشبہ غلط اور باطل ہے، اور مسلمانوں میں تفریق و انتشار پھیلانے کے مترادف ہے، جس سے احتراز لازم ہے۔
کما فی المشکوۃ: وعن أم سلمة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: «يكون اختلاف عند موت خليفة فيخرج رجل من أهل المدينة هاربا إلى مكة فيأتيه الناس من أهل مكة فيخرجوه وهو كاره فيبايعونه بين الركن والمقام يبعث إليه بعث من الشام فيخسف بهم بالبيداء بين مكة والمدينة فإذا رأى الناس ذلك أتاه أبدال الشام وعصائب أهل العراق فيبايعونه ثم ينشأ رجل من قريش أخواله كلب فيبعث إليهم بعثا فيظهرون عليهم وذلك بعث كلب ويعمل الناس بسنة نبيهم ويلقي الإسلام بجرانه في الأرض فيلبث سبع سنين ثم يتوفى ويصلي عليه المسلمون» . رواه أبو داود (ج3 صـ1502 ، المکتب الاسلامی ۔ بیروت)۔
وفیھا ایضاً: وعن أبي إسحاق قال: قال علي ونظر إلى ابنه الحسن قال: إن ابني هذا سيد كما سماه رسول الله صلى الله عليه وسلم وسيخرج من صلبه رجل يسمى باسم نبيكم يشبهه في الخلق - ثم ذكر قصة - يملأ الأرض عدلا. رواه أبو داود ولم يذكر القصة الحدیث ( ج3 صـ1503 ، المکتب الاسلامی۔ بیروت)۔
واللہ اعلم بالصواب